zondag 3 juni 2012

Partyyyyy

                                                                 
Tumblr_lukakwqfvh1qdyxjxo1_500_large

Woeeee de examens zijn voorbij, it's time to party!
Voor alle mensen die net hun examens gehad hebben, ik hoop dat het een beetje goed gegaan is. Bij mij ging het wel okee allemaal. Vrijdagavond hadden wij een gala als afsluiting, de meisjes hadden een mooie jurk aan en de jongens allemaal in pak. Met limousines en andere mooie auto's kwamen we in een soort optocht aanrijden, het was een heel leuk feest en we zijn goed losgegaan =) Maar nu hebben we dus vakantie, en dat is een hele lange tijd. Ik moet nog maar wat dingen bedenken om te doen, want anders ga ik me de hele tijd vervelen haha.
Tumblr_l1hf5coqbd1qbp4aeo1_500_large                                                                                 
En ik ben de mensen die nog geen vakantie hebben natuurlijk niet vergeten. Jullie hebben nog een toetsweek volgens mij, maar dat is ook niet zo heel lang meer en dan mogen we allemaal gaan genieten van vrijheid en hopelijk veel lekker weer. 








xoxo, Sophie

ps. hier onder nog wat foto's van ons met ons mooie voertuig.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten