dinsdag 20 november 2012

My wonderful world of fashion

My wonderful world of fashion. A book for drawing, creating and dreaming by Nina Chakrabarti.
De titel zegt het al, een boek om te tekenen, creeëren en dromen. Ik vind het zelf een super mooi boek en daarom wilde ik het ook even aan jullie laten zien. Niet alleen kan je ontwerpen en tekenen in dit boek, ook leer je er veel van! Er staan bijvoorbeeld bijzondere ontwerpen van grote ontwerpers in, zeker het doorbladeren waard. Klik dus snel verder om een kijkje te nemen in dit boek!


Ik heb dit boek al een tijdje dus een aantal dingen heb ik al gedaan of ingekleurd, ook heb ik zelf foto's van de pagina's gemaakt, ze zijn niet echt mooi geworden maar ja, het is nog wel duidelijk te zien. Er staan veel leuke tekeningen en tekstjes in.










Je kan het boek bestellen bij bol.com voor €16,99 en er staat trouwens nog veel meer in want het is best een dik boek!

Wat vinden jullie van dit boek?

xxx Sophie

1 opmerking: